Kat mana nak cari L-Glutathione, Hyaluronic Acid dan Vitamin C ni di Malaysia ?

Sebab kalau order direct dari luar negara, takut kena tipu. Rugi duit camtu je.

Saya cuba google, disebabkan saya kaki tengok tv, saya jumpa satu iklan produk di TV3

Ada satu syarikat, yang telah pun import dan proses semua untuk pasaran Malaysia.

Yang bestnya :

1. Syarikat ni dah adun glutathione, hyaluronic acid & vitamin C mengikut sukatan yang betul. So tak perlu nak proses sendiri dari bahan mentah.

2. Formula yang dikeluarkan ini telah mendapat kelulusan dari Kementrian Kesihatan Malaysia dan telah mendapat sijil Halal oleh JAKIM.


Produk ini diberi nama Glutab.

Haa.. ni lah rupa botol Glutab tu




















Haa nampak tu ada L-Glutathione, Hyaluronic Acid dan Vitamin C (Ascorbic Acid) ! 










Saya mula-mula rasa ragu -ragu jugak produk-produk suplemen ni. Sebab saya takut ia ada kesan pada buah pinggang.

Tapi, ada 3 sebab kenapa saya yakin nak cuba Glutab ni :

1, Glutab ada kelulusan KKM (MAL 20172980TC)

Sijil KKM Glutab. Hanya produk taraf farmasi je tau ada sijil ni

























2. Glutab ni ada sijil Halal JAKIM

Sijil Halal Jakim Glutab. Sah sampai 15 Ogos 2020



























3. Glutab ni banyak testimoni mak-mak berjaya hilangkan jeragat.

Testimoni Mak-Mak berjaya hilangkan jeragat dengan Glutab




































So, ini semua buat saya bertambah yakin nak cuba produk ni.

Saya makan sebotol Glutab.

Sehari 2 biji saya makan.

Apa jadi sepanjang pengambilan ?

Tak ada cirit.
Tak ada pening-pening.
Tak ada kesan pada buah pinggang.

Tak ada sebarang 'side effect'

Selepas 1 minggu, saya terkejut.

Sebab suami saya beritahu, jeragat saya makin pudar.

Untuk sebahagian orang, pudar itu biasa.

Tapi untuk orang seperti saya, yang dah cuba macam-macam berbulan-berbulan tapi tak berhasil, pudar itu pencapian besar, kan ?

Disebabkan itu, saya beli lagi 3 botol Glutab ni dan saya konsisten

Sekarang, saya dah lain !

Sekarang, saya tengok WOW, memang ketara perubahannya.

Pertama, bentuk wajah saya dah mula licin, dah macam artis.

Kedua, saya dah mula berani berkawan dan confident.

Dulu saya asyik sembunyikan diri je dari berkawan dan jumpa orang. Sampaikan dengan suami sendiri pun  kadang saya sembunyi sebab takut kena perli dengan dia. Nak keluar malu sebab takut kena membawang.

Sekarang, dah glowing cantik dan yakin dengan diri.

Ketiga, saya dah tak stress dan kecewa.

Sebab kalini, berjaya hilangkan jeragat !

Saya pun seronok sekarang sebab bila suami balik kerja je saya tak sembunyi dah dari dia

Suami pun happy sekarang dan mula puji sebab saya Berjaya hilangkan dengan cepat, tanpa tunggu berbulan-bulan macam dulu.


Jadi, itulah kisah saya dengan produk Glutab ni.


Saya memang rekemen produk ni kepada anda.

Dua sebab saya rekemen :


Satu, sebab saya dah kaji sebelum beli.

Saya kaji betrul-betul sebelum beli sebab nak pastikan saya makan suplemen yang selamat.

Dan kedua, saya dah tengok sendiri kesannya pada diri saya.

Suami dah mula puji saya dah cantik menawan macam 'heroin' drama, berbanding dulu. Memang berkesan!


Kalau anda nak cuba, saya dah deal baik punya dengan syarikat Glutab ni


Istimewa...

Disebabkan anda dah baca sampai habis blogspot ni...

Anda boleh dapat Diskaun ISTIMEWA.

Kalau anda whatsapp syarikat Glutab ni, dapat diskaun 35%

Tapi kena cepat, sebab terhad sehingga 11:59 MALAM (JUMAAT, 14 JUN 2019)

Siapa cepat dia dapat.

Macam mana nak dapatkan tawaran ini ?


Klik Butang untuk Whatsapp & Dapat Diskaun 35%






Nota : Butang di atas ialah link whatsapp syarikat glutab tersebut. Jangan lupa bagitau dapat no. dari Cikgu Intan. Nanti dapat diskaun 35%.


PSS ; Syarikat ni bagus. Saya belum pernah jumpa lagi yang macam ni. Boleh booking dulu, kemudian bila gaji masuk, saya bayar diorang pos. Biasa sehari barang sampai dah. Memang senang la berurusan dengan diorang ni. Ada masalah apa-apa wassap je. Diorang jaga customer elok. (Pakai Kad Kredit pun boleh)




















Comments

Popular posts from this blog

Cara TERBAIK untuk rawat JERAGAT dari akar